انسان ها در واقع زامبی هایی هستن که توی خیابان راه میرن دل همشون شکسته و همشون یه نوع افسرده و خود درگیری دارن یا بخاطر رویا هاشون دارن زندگی میکنن و امید به عبارت ( یه روزی ) بستن ..
هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
•به نام خدا•
⊰همسایه های ★𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 ⊱
✧1. فرارازبیعدالتی'
✧2.رایلی
✧3.پروانه سبز-
✧4.عِمارتِ نیلوفَرِ آبی
✧5.مسافری از پلوتو
✧6.یـاسِ آبـے ⋆
✧7.قلب شیشه ای
✧8.محفَلِعَروسهایِدریایـے
✧9. ℎ𝑒𝑙𝑖𝑎☆
✧10. ESO 422-41
✧11. My words
✧12. Blue ocean
✧13. 𝘯𝘢𝘯𝘢:
✧14. 𝑩𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝒎𝒐𝒐𝒏
✧15. 𝓝𝔂𝓬𝓽𝓸𝓹𝓱𝓲𝓵𝓲𝓪
برای همسایه شدن با من.
برای تایید فور شه
هدایت شده از محدود شدیم، بیو رو چک کنید. (نهانگاهِ محو شده)
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دازای اگه توی انیمه ترسناک بود...
𝖡𝗅𝗎𝖾 𝖮𝖼𝖾𝖺𝗇
لیکارا همینجوری یوهویی،۳۰ تایی شدنت مبارک باشه
مرسی میا جونمم 😭🤏🏻))))