بچههایی که مثل خودمین حستون نسبت و به فیلم و سریال وایرال شده اینطوره که : " وای نه اصلا نمیخوام ببینم یا نه این چیه اصلا یا بدم میاد چیزی که خزشو درآوردن ببینم . " باید بگم که راجب سیتکام Friends و سریال Supernatural هیچوقت اینارو نگید چون بشدت خوبن و شاهکارن ! همیشه هم چیزی که وایرال میشه یا خیلی خیلی سر و صدا میکنه بخاطر تعصبی بودن فنها یا صرفا الکی معروف شدن نیست و حتما یه دلیلی داشته و بزارید بهتون بگم که این دوتا سریال واقعا دلیل های خوبی دارن ! حیحی اره خلاصه خواستم بگم و بدونین و تازههه تابستون اومده و منم یه تابستون فنم شاید بودم ( به لطف رفیقم دارم تابستون فنی نمیکنم دیگه ) ولی خب به هر حال هر چی باشه موقع تعطیلات و عشق و حاله ! منم که خوشحالم و امیدوارم به شماها هم حسابی خوش بگذره ، حسابی دوستون دارم ، مراقب خودتون باشید و Have Fun ( خودم الان دارم Supernatural رو نگاه میکنم و فصل اولم )
دوباره باید بگم ، شیاطین رو درک میکنم .
اما آدما دیوونهان . . .
- دین وینچستر