بگذار دوستت بدارم
تا از اندوه دور بمانم؛
تا از تاریکی بِرَهم
تا از زشتی دور شوم
بگذار دمی در کَفِ دستان تو بخوابم
ای امن ترین مکان ها...
از جنس کدام نور بودی ستاره من؟
که جسارت با تو بودن در من جنبید؟
و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد عاشقانه ی آرام "من" و تو"
•🫀❤️🩹•
شما بهش میگید «دوستت دارم» ولی غسان کنفانی میگه:
«تو اما وارد رگ هایم شدی، و همه چیز تمام شد و خیلی سخت است بخواهم از تو شفا یابم»
تو همانی که به هر شکل و رقم زیبایی
تو همانی که مثال مه در شبهایی
به فریبایی تو هیچ ندیدست جهان
تو همان دلبر افسونگر بی پروایی
دوپینگ فقط
دیدنش،
بغل کردنش،
بوسیدنش،
شنیدن صداش…
اصن هرچیز قشنگی
که به اون مربوط میشه❤️
هوای عشق، فقط بودن و نبودن نیست
اگرچه قصهی ما شرح دل بریدن نیست
چه کرده چشم های سیاه تو با دل من
که دیده های مرا جز تو میل دیدن نیست!
رویای مرا تا سرِ خط برگردان
از راهِ درست یا غلط برگردان
سهمم شده از عشق، غم و تنهایی
آن شادیِ رفته را فقط برگردان