eitaa logo
دانلود
آواره‌ی آن طرز نگاهت شده‌ام بیچاره‌ی آن چشم سیاهت شده‌ام
چال می‌افتد کنار گونه‌ات وقتی تبسم میکنی نامسلمان شهر را این چاله کافر کرده است
‌ ای آنڪه همه بود و نبودم شده ای هم قبله و هم ذڪر سجودم شده ای با بودنٺ این دل شده آرامشِ محض پنهان چه ڪنم ڪل وجودم شده ای...!! ‌️
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر با تو از این گونه خطا ها نکنم بوسه دادی وچو برخاست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟! ماه بیجا بکند مثل تو زیبا بشود‌.️
شبیه ماه و دریاییم ، تو را در سینه‌ام دارم تو از آغوش من دوری ولی من دوستت دارم!❤️✨
وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگه تلخ باشه میندازیش دور، چون از بادوم انتظار تلخی نداری، بحث؛ بحثِ انتظاره.
❥ ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همه‌مون باید یه باباطاهر داشته باشیم تا یه‌وقتایی بهمون بگه : 'گلِ سرخم چرا پژمرده حالی؟ بیا قسمت کنیم دردی که داری، که تو کوچک دلی طاقت نداری' .
مجبوب‌همه‌باش،معشوق‌یکی؛ مهرت‌رابه‌همه‌هدیه‌کن،عشقت‌رابه‌یکی؛