ای آنڪه همه بود و نبودم شده ای
هم قبله و هم ذڪر سجودم شده ای
با بودنٺ این دل شده آرامشِ محض پنهان چه ڪنم ڪل وجودم شده ای...!! ️
گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم که دگر با تو از این گونه خطا ها نکنم بوسه دادی وچو برخاست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم
وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگه تلخ باشه میندازیش دور، چون از بادوم انتظار تلخی نداری، بحث؛ بحثِ انتظاره.
❥
همهمون باید یه باباطاهر داشته باشیم
تا یهوقتایی بهمون بگه :
'گلِ سرخم چرا پژمرده حالی؟
بیا قسمت کنیم دردی که داری،
که تو کوچک دلی طاقت نداری' .