وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگه تلخ باشه میندازیش دور، چون از بادوم انتظار تلخی نداری، بحث؛ بحثِ انتظاره.
❥
همهمون باید یه باباطاهر داشته باشیم
تا یهوقتایی بهمون بگه :
'گلِ سرخم چرا پژمرده حالی؟
بیا قسمت کنیم دردی که داری،
که تو کوچک دلی طاقت نداری' .
گیرم که به هر حال مرا برده ای از یاد
گیرم که زمان خاطره هارا به فنا داد
گیرم نه تو گفتی نه تو بودی نه شنیدی
آن عاشق دیوانه که صد نامه فرستاد
با آن همه دلبستگیو عشق چه کردی؟
یکبار دلت یاد منه خسته نیوفتاد
یعنی به همین راحتی از عشق گذشتی؟
یکبار دلت تنگ نشد خانه ات اباد؟
این بود جواب من دلخسته عاشق
شیرین رقیبان شده ای از لج فرهاد؟
باشد گله ای نیست خدا پشتو پناهت
احوال خودت خوب دمت گرم دلت شاد
- شــهریار
ای کاش که من پیر شوم در بغلت
با دست تو زنجیر شوم در بغلت
پرواز پر از حس رهایی ست ولی
ای کاش زمین گیر شوم در بغلت ... :)
اعتراف میکنم
دوست دارمَت !
یک جور خاص ...
کمی عاشق تر از حَوا
کمی مَجنون تر از لیلی ...
کَمی شیرین تر از فرهاد ...
وابسته ات شدم !!
انچنان که ماه به آسمان ...
ماهی به دَریا ...
♥️ وآدمی به نفَس ...
وابَستگی دارد ...
میٰانِ هَمهِ گَشتَم وُ عاٰشِق نَشُدَم مَن..
تُو چِه بُودی کِه تُو راٰ دیدَم ُو دیواٰنهِ شُدَم مَن...
♡:)