eitaa logo
دانلود
مجبوب‌همه‌باش،معشوق‌یکی؛ مهرت‌رابه‌همه‌هدیه‌کن،عشقت‌رابه‌یکی؛
گیرم که به هر حال مرا برده ای از یاد گیرم که زمان خاطره هارا به فنا داد گیرم نه تو گفتی نه تو بودی نه شنیدی آن عاشق دیوانه که صد نامه فرستاد با آن همه دلبستگیو عشق چه کردی؟ یکبار دلت یاد منه خسته نیوفتاد یعنی به همین راحتی از عشق گذشتی؟ یکبار دلت تنگ نشد خانه ات اباد؟ این بود جواب من دلخسته عاشق شیرین رقیبان شده ای از لج فرهاد؟ باشد گله ای نیست خدا پشتو پناهت احوال خودت خوب دمت گرم دلت شاد - شــهریار
چاله‌ای بر گونه‌ات جآن مَرا آوار کرد دیدن لبخند تو ، قلب مَرا بیچاره کرد!
ای کاش که من پیر شوم در بغلت با دست تو زنجیر شوم در بغلت پرواز پر از حس رهایی ست ولی‌ ای کاش زمین گیر شوم در بغلت ... :)
اعتراف میکنم دوست دارمَت !               یک جور خاص ...                                کمی عاشق تر از حَوا                        کمی مَجنون تر از لیلی ...                              کَمی شیرین تر از فرهاد ...               وابسته ات شدم !! انچنان که ماه به آسمان ...                                           ماهی به دَریا ...    ♥️             وآدمی به نفَس ...            وابَستگی دارد ...               
میٰانِ هَمهِ گَشتَم وُ عاٰشِق نَشُدَم مَن.. تُو چِه بُودی کِه تُو راٰ دیدَم ُو دیواٰنهِ شُدَم مَن... ♡:)
به خودم امدم انگار تویی در من بود ‌این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود..
‌ کمبود ویتامین CH (چشمات) دارم . کمبود ویتامین S (صدات) دارم . کمبود ویتامین D ( دستات) دارم . کمبود ویتامین H (حرف زدن باهات) دارم . کمبود ویتامین L ( لبات) دارم . کمبود ویتامین G ( گردنت ) دارم . کمبود ویتامین N (نوتیف پیامت) دارم . کمبود ویتامین B ( بوس بوسی ) دارم 🥹♥️