eitaa logo
دانلود
چاله‌ای بر گونه‌ات جآن مَرا آوار کرد دیدن لبخند تو ، قلب مَرا بیچاره کرد!
ای کاش که من پیر شوم در بغلت با دست تو زنجیر شوم در بغلت پرواز پر از حس رهایی ست ولی‌ ای کاش زمین گیر شوم در بغلت ... :)
اعتراف میکنم دوست دارمَت !               یک جور خاص ...                                کمی عاشق تر از حَوا                        کمی مَجنون تر از لیلی ...                              کَمی شیرین تر از فرهاد ...               وابسته ات شدم !! انچنان که ماه به آسمان ...                                           ماهی به دَریا ...    ♥️             وآدمی به نفَس ...            وابَستگی دارد ...               
میٰانِ هَمهِ گَشتَم وُ عاٰشِق نَشُدَم مَن.. تُو چِه بُودی کِه تُو راٰ دیدَم ُو دیواٰنهِ شُدَم مَن... ♡:)
به خودم امدم انگار تویی در من بود ‌این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود..
‌ کمبود ویتامین CH (چشمات) دارم . کمبود ویتامین S (صدات) دارم . کمبود ویتامین D ( دستات) دارم . کمبود ویتامین H (حرف زدن باهات) دارم . کمبود ویتامین L ( لبات) دارم . کمبود ویتامین G ( گردنت ) دارم . کمبود ویتامین N (نوتیف پیامت) دارم . کمبود ویتامین B ( بوس بوسی ) دارم 🥹♥️
➖⃟🦋••‌𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝑩𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍                        ‌‌𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒃𝒆𝒂𝒕 𝒓𝒉𝒚𝒕𝒉𝒎     ‌‌    «‌تُْ∞» قَشنگـ تَرین ریتـمِ تَپـشِ قلبَـمی . . !🦋🫀
گاه ماهم چون نهنگ خسته ای جا می‌زنیم او به ساحل میزند ما دل به دریا می‌زنیم ‌:⁠'⁠(‌
سَنگ‌باخت‌تا‌کاغَذ‌بَغَلِش‌کُنِه...:)
مَردی آن نیست که هرروز دلی را بِبَری ، مردی آن است که یک دل بِبَری ، پَس نَدَهی🌕