eitaa logo
دانلود
تورا نوشته ام گوشه به گوشهِ قلبم تا ابد برای همیشه و همیشه.♥️
فاصله هیچ معنی‌اے نداره وقتے دو تا قلب به هم دیگه وفادار باشن ❤️
وقتی میگم: حسودم توی دوست داشتنت.. دقیقا منظورم اینجاست که علی یاسینی میگه: «اگه به من بود ک دیدنتو ممنوع میکردم! فقط خودم نکات کنم»🤍
بمانم،بمانی،ببینند،بمیرند❤️‍🩹💍
تو چشام نگاه کن؛ کسی رو که خیلی دوسش دارم میبینی:))
عشق گندم گونم🌻🌾..‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌