ارنستو ساباتو یه جملهی بی نظیری داره که میگه:
اگر برای کسی مهم باشی،
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد؛
نه بهانهای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه...!
از روزی که نگاهت را دیدم ، خواب از چشمانم گریخت . روزهایم با فکر تو میگذرد و شب هایم با یاد چشمانی که آرامش را از من گرفت . . من تنها یک چیز را میدانم ؛ در همان نگاه نخست ، قلبم را بیصدا کنارت جا گذاشتم : )
..........
تو اولین کسی هستی که غیر از خانوادم
حس کردم واقعا دوسش دارم
اولین غریبه ای که
بودنت اینهمه بهم آرامش میده
اولین کسی هستی که
روت اینقد حساس و حسودم
اولین کسی هستی که
براش گریه کردم
اولین کسی هستی که
فکر نبودش آرامشو از شبم گرفته تــو اولین منی اولین ها هیچوقت فراموش نمیشن میخوام تا آخرش باشی
❤️AH