نمیدانم نامت را چه بگذارم
تمام زندگی
دلیل نفس کشیدنم
دنیایم
ولی به هر نامی که باشی بدان
تا ابد برایت جان میدم
🫀🖇
خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام
بی قرار تو و چشمان خمارت شده ام
خبرت هست دلم مست حضور تو شده
عاشق و شفیته ی، زنگ صدایت شده ام
خبرت هست که باران بهارم شده ای
چون پرستوی مهاجر نگرانت شده ام
خط به خط زندگی ام پر شده از بودن تو
خبرت نیست و شادم که فدایت شده ام
🙂❤️
رسیدن قشنگه ولی
رسیدن به تو قشنگتره
خاطره سازی قشنگه ولی
ساختن خاطره باتو خیلی قشنگتره
تجربه کردن عشق قشنگه ولی
در کنار تو عاشق شدن یجور دیگه قشنگه
زیر بارون قدم زدن قشنگه ولی
زیر بارون باتو قدم زدن
یه حال و هوای دیگهای داره
اره ، تو که باشی تموم قشنگیای دنیا رو
قشنگتر میکنی برام دلبر❤️
❤️AH
اِشتیاقی کِه به دیدارِ تُو دارَد دِلِ مَنْ
دِلِ مَنْ دانَدُ، مَنْ دانَم و دِلْ دانَد و مَنْ؛
خاکِ مَن گِلْ شَوَدُ و گُلْ شِکُفَدْ اَز گُلِ مَنْ!
تٰا اَبَد مِهرِ تُـ بیرونْ نَرَوَدْ اَز دِلِ مَنْ...
اّوّنّجّاّیّیّ کّهّ رّاّغّبّ مّیّگّهّ :ّ دّوّسّتّ دّاّرّمّ ،ّ دّوّسّتّ دّاّرّمّ وّلّیّ بّاّ تّرّسّ وّ پّنّهّاّنّیّ
کّهّ پّنّهّاّنّ کّرّدّنّهّ یّکّ عّشّقّ یّعّنّیّ اّوّجّ وّیّرّاّنّیّ
دّلّمّ رّنّجّ عّجّیّبّیّ مّیّبّرّدّ اّزّ دّوّرّیّتّ اّمّاّ نّجّاّبّتّ مّیّکّنّدّ مّاّنّنّدّ بّاّنّوّهّاّیّ اّیّرّاّنّیّ
دقیقا توصیف حالمههه
نه دستاش رو گرفتم . .
نه بغلش کردم ، نه حتی بوسیدمش ؛
من فقط از دور دوستش داشتم ،
عشق من به اون ، معصومترین عشق تاریخ بود !