رسیدن قشنگه ولی
رسیدن به تو قشنگتره
خاطره سازی قشنگه ولی
ساختن خاطره باتو خیلی قشنگتره
تجربه کردن عشق قشنگه ولی
در کنار تو عاشق شدن یجور دیگه قشنگه
زیر بارون قدم زدن قشنگه ولی
زیر بارون باتو قدم زدن
یه حال و هوای دیگهای داره
اره ، تو که باشی تموم قشنگیای دنیا رو
قشنگتر میکنی برام دلبر❤️
❤️AH
اِشتیاقی کِه به دیدارِ تُو دارَد دِلِ مَنْ
دِلِ مَنْ دانَدُ، مَنْ دانَم و دِلْ دانَد و مَنْ؛
خاکِ مَن گِلْ شَوَدُ و گُلْ شِکُفَدْ اَز گُلِ مَنْ!
تٰا اَبَد مِهرِ تُـ بیرونْ نَرَوَدْ اَز دِلِ مَنْ...
اّوّنّجّاّیّیّ کّهّ رّاّغّبّ مّیّگّهّ :ّ دّوّسّتّ دّاّرّمّ ،ّ دّوّسّتّ دّاّرّمّ وّلّیّ بّاّ تّرّسّ وّ پّنّهّاّنّیّ
کّهّ پّنّهّاّنّ کّرّدّنّهّ یّکّ عّشّقّ یّعّنّیّ اّوّجّ وّیّرّاّنّیّ
دّلّمّ رّنّجّ عّجّیّبّیّ مّیّبّرّدّ اّزّ دّوّرّیّتّ اّمّاّ نّجّاّبّتّ مّیّکّنّدّ مّاّنّنّدّ بّاّنّوّهّاّیّ اّیّرّاّنّیّ
دقیقا توصیف حالمههه
نه دستاش رو گرفتم . .
نه بغلش کردم ، نه حتی بوسیدمش ؛
من فقط از دور دوستش داشتم ،
عشق من به اون ، معصومترین عشق تاریخ بود !
نکته روانشناسی :
آدمها برای کسانی که دوستشان دارند قانونها را میشکنند.
و برای افرادی که در نظرشان نیست قانون میگذارند!!!
★
آدما از یه جایی به بعد
واسه هم تکراری میشن
اگر از اون به بعد
هنوزم بتونن
از تکرار هم لذت ببرن
اونجاس که معلوم میشه
آدم درستی رو انتخاب کردن...