اونجا ڪہ مولانا میگہ :
'در من بِدَمۍ، من زندہ شوم
یڪ جان چہ بُوَد، صد جانِ منی...'🫀✨ꨄ︎
╰┅────❤️─────┅╯
یه پیام کوچیک هستم که از گوشیه صاحبم فرار کردم و اومدم بهت بگم اون خیلی دوستت داره
الان برم بهش چی بگم؟ :))