اونجا ڪہ مولانا میگہ :
'در من بِدَمۍ، من زندہ شوم
یڪ جان چہ بُوَد، صد جانِ منی...'🫀✨ꨄ︎
╰┅────❤️─────┅╯
یه پیام کوچیک هستم که از گوشیه صاحبم فرار کردم و اومدم بهت بگم اون خیلی دوستت داره
الان برم بهش چی بگم؟ :))
یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی
یادت بخیر یار فراموشکار من
بر باد دادهایمُ به دادم نمیرسی
یادت بخیر بیخبر از حال من 🌒⚡
سر سبز دل از شاخه بریدم تو چه کردی؟
افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی؟
من شور و شر موج و تو سرسختی ساحل
روزی که به سوی تو دویدم تو چه کردی؟
هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی
من قاصد خود بودم دیدم تو چه کردی
مغرور ولی دست به دامان رقیبان
رسوا شدم و طعنه شنیدم تو چه کردی؟
تنهایی و رسوایی و بی مهری و آزار
ای عشق ببین من چه چشیدم تو چه کردی؟
گر بدی کردی بدان روزی جزایش میرسد..
نیک و بد یا هر عمل روزی سزایش میرسد.
من نمیدانم چه می نامی ای فلک،چوب خدا؟
هر چه باشد روزگاری کارمایش میرسد!