eitaa logo
دانلود
اونجایی که حسین فروتن میگه: غالبا در هر تصادف می‌رود چیزی ز دست لحظه برخورد چشمت با نگاهم، دل برفت ... ❤️AH
قشنگترین تعریف از عشق رو سعدی میگه: زِ همه دست کشیدم که تو باشی همه ام با طُ بودن زِ همه دست کشیدن دارد.. .
'وَ گآهی بَعضي چیزِهآ اَرزِش تَکراآر کَرِدَن دآرَد تِکِرآر میکُنم؛دوُسِتَت دآرم..:)'
ازوقتی‌این‌پسرخوشگله‌اومده‌تویِ‌زندگیم؛ تازه‌فهمیدم‌یه‌‌تیکه‌ازوجودبودن‌‌یعنی‌‌چی🫀 ❤️AH
عاقبت یک روز مغرب ، محو مشرق میشود عاقبت غربی ترین دل ، نیز عاشق می‌شود :)
هرسوکه‌رفته‌ام‌به‌هوای‌تو‌رفته‌ام .. هرجا‌که‌بوده‌ام‌به‌خیال‌تو‌بوده‌ام : )
' قلم را بر زمین نهادم ، اما واژه‌ای نیافتم که قامتِ تو را تمام‌ قد بایستد . غزلیاتِ جهان ، در برابرِ شکوهِ چشمانت ، فقط سایه‌ای کم‌جان‌اند . من در عمقِ نگاهت غرق می‌شوم ؛ نه از سرِ هوس ، بلکه از جنسِ حیرت .'