اونجایی که حسین فروتن میگه:
غالبا در هر تصادف میرود چیزی ز دست
لحظه برخورد چشمت با نگاهم، دل برفت ...
❤️AH
قشنگترین تعریف از عشق رو سعدی میگه:
زِ همه دست کشیدم که تو باشی همه ام
با طُ بودن زِ همه دست کشیدن دارد.. .
ازوقتیاینپسرخوشگلهاومدهتویِزندگیم؛ تازهفهمیدمیهتیکهازوجودبودنیعنیچی🫀
❤️AH
' قلم را بر زمین نهادم ،
اما واژهای نیافتم که قامتِ تو را تمام قد بایستد .
غزلیاتِ جهان ،
در برابرِ شکوهِ چشمانت ،
فقط سایهای کمجاناند .
من در عمقِ نگاهت غرق میشوم ؛
نه از سرِ هوس ،
بلکه از جنسِ حیرت .'