قشنگترین تعریف از عشق رو سعدی میگه:
زِ همه دست کشیدم که تو باشی همه ام
با طُ بودن زِ همه دست کشیدن دارد.. .
ازوقتیاینپسرخوشگلهاومدهتویِزندگیم؛ تازهفهمیدمیهتیکهازوجودبودنیعنیچی🫀
❤️AH
' قلم را بر زمین نهادم ،
اما واژهای نیافتم که قامتِ تو را تمام قد بایستد .
غزلیاتِ جهان ،
در برابرِ شکوهِ چشمانت ،
فقط سایهای کمجاناند .
من در عمقِ نگاهت غرق میشوم ؛
نه از سرِ هوس ،
بلکه از جنسِ حیرت .'
با ارزش ترین چیز در دنیا...
دل آدمهاست....
اگه کسی سپردش بهت....
امانت دار خوبی باش...
ای همیشگی ترین عشق در حضور حضرت تو
ای که میسوزم سرو پا تا ابد در حسرت تو
به تو نامه مینویسم نامه ای نوشته بر باد
که به اسمت چو رسیدم قلمم به گریه افتاد