eitaa logo
دانلود
با ارزش ترین چیز در دنیا... دل آدمهاست.... اگه کسی سپردش بهت.... امانت دار خوبی باش...
ای همیشگی ترین عشق در حضور حضرت تو ای که میسوزم سرو پا تا ابد در حسرت تو به تو نامه مینویسم نامه ای نوشته بر باد که به اسمت چو رسیدم قلمم به گریه افتاد
چه شد در من نمی دانم فقط دیدم پریشانم فقط یک لحظه فهمیدم که خیلی دوستت دارم … ❤️AH
شهریار چه خوب میگه: گَر مَرا تَرک کُنی، مَن زِ غَمَت می‌سوزم؛ آسِمان را به زَمین، جانِ خودَت می‌دوزم. گَر مَرا تَرک کُنی، تَرکِ نَفَس خواهَم کَرد؛ بی‌وجودِ تو بِدان، خانه قَفَس خواهَم کَرد.
صدای‌خَندَت‌قَشنگ‌تَرین‌موسیقی‌بـے‌کَلامِ‌جَهانه:)
یک موی تورا به کوهی از زر ندهم 😍🙄 به جز تو به کسی مقام دلبر ندهم 💍💗