eitaa logo
دانلود
شهریار چه خوب میگه: گَر مَرا تَرک کُنی، مَن زِ غَمَت می‌سوزم؛ آسِمان را به زَمین، جانِ خودَت می‌دوزم. گَر مَرا تَرک کُنی، تَرکِ نَفَس خواهَم کَرد؛ بی‌وجودِ تو بِدان، خانه قَفَس خواهَم کَرد.
صدای‌خَندَت‌قَشنگ‌تَرین‌موسیقی‌بـے‌کَلامِ‌جَهانه:)
یک موی تورا به کوهی از زر ندهم 😍🙄 به جز تو به کسی مقام دلبر ندهم 💍💗
بهترین جای دنیاست آغوش چشمانت آن جا که دلم رؤیا بپا میکند در حصار لب هایت بهشتی به پهنای از بوسه تا عشق!
گفتمش دل میخری؟ پرسید چند ؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده كرد و دل ز دستانم ربود، تا به خود باز آمدم او رفته بود، دل ز دستش روی خاك افتاده بود جای پایش روی دل جا مانده بود... ❤️‍🩹
. حتی‌اگرخيال‌منی‌دوست‌دارمت ، ای‌آنكه‌دوست‌دارمت‌امّاندارمت ❤️‍🩹 .
مهم نیست اگر انسان برای کسی که دوستش دارد غرورش را از دست بدهد اما فاجعه است اگر بخاطر حفظ غرور خود کسی را که دوست دارد از دست بدهد..