ولی اونی که آدمو درک میکنه و بهش آرامش میده و حتی باعث میشه که قدر خودشو بیشتر بدونه از اونی که روزی هزار بار میگه دوسِت دارم ارزشش بیشتره ...
.
کاش میشد قلبمو نشونت بدم
تا ببیني چه قدر تا ته وجودم ریشه کردی..
شدی پاره تنم..
خون تو رگم..
نبض وجودم..
ببیني این آدم چقدر میخوادت..
تا ببیني این آدم برای نفس کشیدن..
برای زندگی کردن..
تو همه چیز مني! ♥️