eitaa logo
دانلود
. اگه از من بپرسن پناه بودن چه شکلیه؟ من تورو نشون میدم❤️
ماه‌‌تو‌آسمون‌فیکه‌‌ماه‌اصلي‌پسر‌خوشگله‌منه
در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی من که هرگز نشدم این همه شیدای کسی
مثل يک معجزه‌اى، علت ايمان منى همه هان و بله هستند، شما جان منى
‌ دلم میخواست الان کنارت باشم، دست بکشم رو موهات، باهات حرف بزنم، بهت بگم غصه نخور من هستم، ناراحت نباش من هستم، من هستم حتی وقتی خودتم تو حال خودت نباشی.. بهت بگم تو قرار نیست تنها بمونی، همیشه من شنونده حرفات میشم.. اصلا بیا غصه هاتو نصف کنیم. نصف اولش مال من، نصف دومش بازم مال من... تو فقط خوب باش،همین...:) ‌
'به دیدارِ تو می‌‌آیم، برایم بوسه‌‌ای دَم کن.'
خوشآ جانی که جانانش تو باشی:)'
-من‌و‌تو‌کنار‌‌هم‌. . . قشنگ‌ترین‌ترکیبِ‌دنیاییم:)❤️ ❤️AH