محمود درویش قشنگ ترین
دعارو میکنه میگه:
«آرزو میکنم عاشق کسی شوم
که هرچه اتفاق بینمان افتاد
هرگز غم و اندوه من را ناچیز نشمرد.»
✧او مـرا را رد کـرد ولــے خیلــے زود فـهمیدم به کتابی مــےماند کــه؛
با دیـدن جـلدش شـگفت زده مـےشـوی!
با دیـدن صـفحاتش عاشـقـش مـےشـوی،
و با پایانش دل شـکـسته...
حافظ واسه چشمان قشنگــت غزلی ساخت:
هر کس که تو را دید به چشمان تو دل باخت
نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت
دیوانه شد از بــرق نگاهت قلم انداخت»
چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بیحوصلهگیات
از دلتنگیه، از خستگیه،
و به جای ناراحتی و اخم کردن،
حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه،
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه،
با همهی بدی و بیحوصلگی ها و غر زدنات
یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی
که فقط کمی خسته شده...
♥️🥹