چقدر درک شدن دلنشینه
اینکه کسی باشه که بفهمه بیحوصلهگیات
از دلتنگیه، از خستگیه،
و به جای ناراحتی و اخم کردن،
حرفهاتو به دل نگیره وبا محبت آرومت کنه،
خوبه کسی باشه که بپذیردت وکنارت باشه،
با همهی بدی و بیحوصلگی ها و غر زدنات
یادش نره که تو همون خوبِ همیشگی هستی
که فقط کمی خسته شده...
♥️🥹
وقتی کسی رو دوست داری، سعی نکن عوضش کنی
باید شخصیتش رو همونطور که هست قبول کنی نه با اون شخصیتی که میخوای باشه چون دوست داشتنت میره زیر سؤال.....
ویلیام شکسپیر
اگر یک روز تو را ببوسم و سپس وارد جهنم شوم ، میتوانم با افتخار برای شیطان تعریف کنم ؛ من بهشت را دیدم بدون آنکه وارد شوم....
دلم با ماندن بود ،
راه اما راهِ رفتن ؛
و تو ندانستی چه رنجیست ،
کشاندن تن خسته ای که خواهان ماندن بود.
این هوای گرفته او را کاملاً غمگین ساخت. فکر کرد؛ کاش دوباره کمی میخوابیدم تا همه این مزخرفات را فراموش بکنم.