عشق به حرمتِ خواسته شدن، محترم است .
وگرنه گداییِ محبّت از دلهای بَخیل عینِ مُردن است.
درجواب اینکه میپرسی هنوز تنهایی یا نه،
باید بگویم:
خستهتر از آنم
که دوباره خودم را به کسی یاد بدهم..
وقتی میمانی و میبخشی فکر میکنند رفتن را بلد نیستی. باید به آدمها از دست دادن را متذکر شد.
آدمها همیشه نمیمانند ، یکجا در را باز میکنند و برای همیشه میروند.
_گریز دلپذیر ؛ آنا گاوالدا