اسکار قشنگ ترین توصیف رابطه لانگ دیستنس هم میرسه به نرگس صرافیان طوفان که میگه:
چه عاشقانه ای بنویسم
که دلتان برایم بلرزد!؟
وقتی نه دستانش را گرفته ام،
نه در آغوشش کشیده ام،
و نه حتی او را بوسیده ام ...!
من فقط از دور،
او را در خویش گریسته ام.
عشق میان ما...
معصوم ترین عشق تاریخ جهان بود
از نظر ِروانشناسی
فقط کسانی که شما دوستشون دارین
میتونن قلب شمارو بشکنن
بقیه فقط شما رو عصبانی میکنن . .
ولۍخیلیحقہ 🤌🏼 .