اینو برا بار چندم میگم یادت بمونه:
لابه لای تموم خستگیات، همیشه یادت باشه
یکیو داری که از همه دنیا بیشتر دوست داره:) ❤
تو که میای، دلم قند تو دلش آب میشه… 🍬💖
انگار دنیا یههو قشنگتر میشه، آسمون آبیتر ☁️💙 و قلب من تندتر میزنه فقط برای تو… 💓
کنار تو بودن مثل قدم زدن توی یه رؤیای شیرینه… 🌙✨
همون رؤیایی که دلم نمیخواد هیچوقت ازش بیدار شم… 😌💞
لبخندت برای من از هزار تا خورشید گرمتره ☀️😊
و نگاهت جوریه که دلم میخواد تا همیشه توش گم بشم… 👀❤️
اگه یه آرزو داشته باشم، فقط اینه:
دستت همیشه توی دستم باشه 🤝💗