اینو برا بار چندم میگم یادت بمونه:
لابه لای تموم خستگیات، همیشه یادت باشه
یکیو داری که از همه دنیا بیشتر دوست داره:) ❤
تو که میای، دلم قند تو دلش آب میشه… 🍬💖
انگار دنیا یههو قشنگتر میشه، آسمون آبیتر ☁️💙 و قلب من تندتر میزنه فقط برای تو… 💓
کنار تو بودن مثل قدم زدن توی یه رؤیای شیرینه… 🌙✨
همون رؤیایی که دلم نمیخواد هیچوقت ازش بیدار شم… 😌💞
لبخندت برای من از هزار تا خورشید گرمتره ☀️😊
و نگاهت جوریه که دلم میخواد تا همیشه توش گم بشم… 👀❤️
اگه یه آرزو داشته باشم، فقط اینه:
دستت همیشه توی دستم باشه 🤝💗
پروانه شدم ، بال زدم ، سوخت دو بالم
ديوانه شدم ، داد زدم ، واي به حالم
اينبار بسازم به همين بي پر و بالي
عاشق شوم و عشق رسانم به كمالي
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم شنا مىكنى!
من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شدهام ديدند.
عطر عشق نمىتواند پنهان بماند..»