eitaa logo
دانلود
آشوب جهان و مغزم و خانه به کنار،بحران ندیدن تو را من چه کنم؟!
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه: «من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛ ‌اما تو را ديده‌اند كه در چشمانم شنا مى‌كنى! من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛ اما تو را در كلمات نوشته شده‌ام ديدند. عطر عشق نمى‌تواند پنهان بماند..»
میگفت: هیچوقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن! بهت قول میدم هیچکس اندازه اون دوستت نداره
من هر روز عاشقت بودم… بی‌آنکه بدانی هر نگاهت، هر لبخندت، هر سکوتت، قلب من را زیر و رو کرد. ولی تو حتی نمی‌دانی چه کسی هنوز در خیالِ تو زندگی می‌کند، و چه کسی هنوز با تو نفس می‌کشد..
در میان این همه گل گشتم و عاشق نشدم تو چه بودی که تورا دیدم و دیووانه شدم...️
تمام شب خواب تو را می‌دیدم؛ کاش هرگز بیدار نمی‌شدم‌.
بیا توی خوابم!... البته! اگه خوابم ببره!:)