eitaa logo
دانلود
من هر روز عاشقت بودم… بی‌آنکه بدانی هر نگاهت، هر لبخندت، هر سکوتت، قلب من را زیر و رو کرد. ولی تو حتی نمی‌دانی چه کسی هنوز در خیالِ تو زندگی می‌کند، و چه کسی هنوز با تو نفس می‌کشد..
در میان این همه گل گشتم و عاشق نشدم تو چه بودی که تورا دیدم و دیووانه شدم...️
تمام شب خواب تو را می‌دیدم؛ کاش هرگز بیدار نمی‌شدم‌.
بیا توی خوابم!... البته! اگه خوابم ببره!:)
یکی تعریف میکرد میگف اسمم رو تو گوشیش' باوان 'سیو کرده‌ بود. به معنیِ جگر گوشه ؛ میگف یروز ازش پرسیدم چرا؟! گفت : تا هروقت بهم زنگ زدی و خواستم با حرفم برنجونمِت، یادم بیوفته که دارم خودم رو میرنجونم ؛ دارم ریشه‌های خودم رو خشک میکنم ! تا مواظبِ حرفام باشم : )!🤍'
ذره ذره وجودم دلتنگ اوست ! ❤️AH
من تماشای تو می‌کردم و غافل بودم کز تماشای تو خلقی به تماشای منند! گفته بودی که چرا محوِ تماشای منی و چنان محو که یکدم مُژه بر هم نزنی مُژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود نازِ چشم تو به قدر مُژه بر هم زدنی...
دل اگر بســــــتی محــــڪم نبند مراقب باش گرہ ڪور نزنی...! او میـــرود آنوقت تو میمانی و یڪ گرہ ڪور...پشیمانی سنگین]‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نمی دانم تلخی کلامت را باورکنم یا زیبایی صدایت را ... سردی چشمانت را یا مهربانی و قنوتت را .. راهی نشانم ده یارا ..
ما به قربان تو رفتیم و همان‌جا ماندیم ..