eitaa logo
دانلود
فارغ از هر چه که ناراحتم می‌کند از بابت تو خوشحالم :)
در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی من که هرگز نشدم این همه شیدای کسی
  آدم وقتی یه نفرو دوست داره زندگیش شیرین میشه:))
اولاً: دوستت دارم! ثانیاً: هر آنچه بینمان رخ داد اولاً را از یاد نبر.
ومن‌یقین‌دارم زیبا‌ترین‌اتفاق‌براۍمن دوست‌داشتن‌'تو'بود🤍:)!'
گفت:تو عاشقی برایم توصیف کن که 'عشق'چگونه است؟ گفتم:انگار هر چه روزی از دست داده بودم . . . برگشت.