برای بعضی از درد ها
نه میتوان گریـه کرد،نه میتوان فریـاد زد
برای بعضی از درد ها فقط میتوان نگـاه کرد
و بی صــــدا شکســت:)💔🎻
ڪسۍ ڪه دوست داره.....
همیشه نڪَرانته
به خاطـــــر همین.....
بیشتر از اینڪه بڪَه دوست دارم.....
میڪَه جون من خیلی خیلی مواظب خودت باش.....
مواظب خودت باش ❤️
در قلبم کسی را پنهان کردهام
که شنیدن صدایش...
طرز نگاه کردنش...
حتی راه رفتنش را خیلی دوست دارم
و شاید او نداند که...
شیرین ترین میوه ممنوعه جهان من است
درست است که هنوز صاحب قلبش نیستم اما....
به جای همه رهگذر ها
همه گلفروشها،همه کتابفروشها
همه آدم ها....
من به جای همه دوستش دارم …❤️🩹