eitaa logo
دانلود
من دعا گوی توام هرشب و شب میداند ، دل ما قبل تو اینقدر مناجات نداشت . . !
میشود غش کنم ضعف کنم ،جان بدهم ؛ جان بشوی دل بشوی، یاٰر شوی؛ حضرتِ یار؟  :)
می‌نویسم غزلی از تو، که دنیای منی ؛ من که خود معنیِ شعرم و تو معنای منی . ‌. ؛
من‌ به‌ چشمم‌ گفته‌ بودم‌ عشق‌ من‌ را لونده. این‌ روانی‌ بی‌ اجازه‌ با تو صحبت‌ میکند
چه شوری بهتر از برخورد برق چشم ها باهم:) نگاهش را تماشا کن... اگر فهمید حاشا کن!
تمام شاعران تو را دوست داشته‌اند، یا من در هر مصرع تو را ‌می‌یابم؟
تو همانی که به هر شکل و رقم زیبایی تو همانی که مثال مه در شبهایی به فریبایی تو هیچ ندیدست جهان تو همان دلبر افسونگر بی پروایی
صدایت را که می شنوم خورشید در دلم طلوع می کند. ❤️AH