تو همانی که به هر شکل و رقم زیبایی
تو همانی که مثال مه در شبهایی
به فریبایی تو هیچ ندیدست جهان
تو همان دلبر افسونگر بی پروایی
ولی اونجا که فروغی بسطامی میگه:
عقل پرسید که دشوارتر از مردن چیست؟
عشق فرمود، فراق از همه دشوارتر است...
عشق را
حس کن از نگاهم
گاهی گفتن بعضی از حرفها
از زبان بر نمیآید ...
به گفته محمود درویش:
ده تا دوستت دارم!
هشت تا برای تو، یکی برای خنده تو و دیگری ...
برای صدای تو،
اما واژه ها عاجز اند برای چشم های تو...
و به او نگاه میکردم به لب هایی که می دانستم برای بوسیدن آن زاده شدهام و با خود می اندیشیدم که پیش از نفس کشیدن آن لب ها چگونه زنده بودم!
به خاطر نمیآوردم...من،هیچ یک از روزهایم بدون او را به یاد نداشتم زیرا پس از بوسیدنش،از لب های او زاده شدم برای نخستین بار.