هدایت شده از 「خاطراتِ خیس」
اینو بفرست تو دیلی/پیوی اونی که هم خودش خیلی خوشگله و هم چنلش🛐🎀
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
اینو بفرست تو دیلی/پیوی اونی که هم خودش خیلی خوشگله و هم چنلش🛐🎀
خرر ذوقق شدم کههه😭✨
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
ما اینجوری بهم ابراز علاقه میکنیم🎀
فک کردم بزاری چنلت زیرش مینویسی،
بیشعور اگه آدم بود: 🙏🏻🤣
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
فک کردم بزاری چنلت زیرش مینویسی، بیشعور اگه آدم بود: 🙏🏻🤣
خب راسیاتش تو بیشعوری که آدم بوده باشه تا حالا تو زندگیت ندیدی😃