• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
خواستم سر صبحی بگم واسه قشنگی این خانوم خوشگله میمیرم🙏🏻🎀
وای خاکبرسرممممبلخطومرلنلنزبتطیهار
الهیییی فدااااتبشممم 😭😭😭😭😭
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
خواستم سر صبحی بگم واسه قشنگی این خانوم خوشگله میمیرم🙏🏻🎀
میدزنت انقده که خوشگلی تو 😭💘.
شاید بزرگترین اشتباهم تو زندگی این بود که برای آدمایی ارزش قائل بودم که هیچ جایی تو زندگیشون نداشتم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
شاید بزرگترین اشتباهم تو زندگی این بود که برای آدمایی ارزش قائل بودم که هیچ جایی تو زندگیشون نداشتم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هرکس بد ما به خلق گوید
ما چهره ز غم نمی خراشیم،
ما خوبی او به خلق گوییم؛
تا هر دو دروغ گفته باشیم .