شاید بزرگترین اشتباهم تو زندگی این بود که برای آدمایی ارزش قائل بودم که هیچ جایی تو زندگیشون نداشتم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
شاید بزرگترین اشتباهم تو زندگی این بود که برای آدمایی ارزش قائل بودم که هیچ جایی تو زندگیشون نداشتم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هرکس بد ما به خلق گوید
ما چهره ز غم نمی خراشیم،
ما خوبی او به خلق گوییم؛
تا هر دو دروغ گفته باشیم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
فکت نا محبوب:اذیت کردن آدمایی که دوسشون داری خودش یه تراپیه🤏🏻
کی گفته فکت نامحبوبه ؟
اتفاقا خیلیم محبوبهههه