ولی من جدی نمیتونم باور کنم نُهم تموم شد ؛
اینکه دیگه نمیتونم دوستامو ببینم برام سخته ،
اینکه دیگه نمیتونم برم تو اون مدرسه و بگم عجب غلطی کردم اومدم اینجا برام سخته ،
اینکه تنها خاطره های نهممون توی خود مدرسه هست برام سخته ،
کاش میشد زمانو به عقب برگردوند و از نُه اسفند تا اخر خرداد هم خاطره میساختیم :)) .