ما معمولا آدما رو به خدا میسپاریم، ولی گاهی وقتا بعضیا رو به خدا واگذار میکنیم. خیلی فرق هست بین این دو جور خداحافظی ..
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
ولی متاسفانه هیچکس به ما نمیگه چقدر خوشگلی جه برسه به این که رندوم بگه.
ممنونازاینحجمازحقگویی