• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
منو اون رفیقم💘:
من و تو زنگ تفریح در حال تعریف کردن سوتی هایی که بچه های کلاسمون دادن.
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
[نگردمگِردِمعشوقیکهگِردِدلنمیگردد]
اینم برا اینکه عاشق اینم بهم بگن یاقوت✨🚶🏻♂
آدما مهربونی بهتون بدهکار نیستن،خوب بودنو بهتون بدهکار نیستن
خوب برخورد کردن،توجه کردن،مرامو معرفت
هیچکدومو بهتون بدهکار نیستن
ولی اگه اینکارارو براتون میکنن
از ذات خوبشونه..!:)
نه وظیفشونه نه بدهیشون
ولی در قبال اینا،تو وظیفته که بخوای جبران کنی!!!