eitaa logo
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
216 دنبال‌کننده
271 عکس
65 ویدیو
0 فایل
بایـٰادخدایی‌که‌هوامونو‌داره🤍(: • دانی‌ك‌پس‌ازعمرچه‌ماندباقی؛ مهراستُ‌محبت‌استُ‌باقی‌‌همه‌هیچ🐈‍⬛! . اینجـا؟ مکانی‌برای‌گفتن‌حرفهای‌دل‌وتراوشات‌ذهن؛ به‌صرف‌یه‌فنجون‌شیرکاکائوی‌داغ ☕️ • • تولدمون؟ 10 دی 1404🪄:>
مشاهده در ایتا
دانلود
تامام👍🏻
تا به حال در تاریخ انقدر مرز بین حق و باطل مشخص نبوده نمیدونم چجوری هنوز بعضیا نفهمیدن یه سری چیزا رو..
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
بعد از این جنگ دیگر هیچ کشوری از آمریکا نخواهد ترسید؛ ایران خیلی چیزها را افشا کرد.🕶
بسمِ‌ربِ‌او. سلام‌سلام‌خدمت‌همگی؛خوبین‌ان‌شاالله؟اوضاع‌رواله؟ خب راستش یه بحثی بود گفتم با شما هم در میون بزارم. راستش ما در نظرمون بود توی این شرایطِ بحرانی ماهم توی کمک کردن به مملکت امام زمان دخیل باشیم و بتونیم یه خدمتی کنیم. بعد از اقدام کردن توی زمینه های فرهنگی و کمک به اسیب دیده ها و...رسیدیم به قشر زحمت کشی که از شب اول جنگ کف خیابونا مواظب و نگهدار ما هستن.راستش از اونجایی که از چند نفرشون خبر داریم از صبح تا شب مشغولن و فقط یه ساعتای در روز توی مسجد ها میخوابن و تنها تغذیه شون هم(اگه بهشون برسه)همون سحری و افطار و یه چای دم موکبه! ما با چند تا از بچه های پاکارِ انقلابی با یه سری مساجد بنا به هماهنگی داریم و می‌خوایم بر اساس بودجه یه سری تنقلات/غذا براشون تهیه کنیم. اگه مایل هستین کمک کنین لطفا هرچه زودتر به این شماره کارت مبلغ مورد نظرتونو بریزین و مطمئن باشین شما هم توی ثواب این کار و شادیِ مولامون حجت‌ابن‌الحسن[عج] با هررر اندازه کمک دخیل میشین. 6280231559514194 عصمت شاهمیرزایی. (بعد تهیه و انجام این کار گزارش تصویری خدمتتون ارائه میشه🤍)
کمی امید به زندگی(: ✨
مهاجم کنیسه یهودیان در آمریکا که امروز ۱۱ صهیونیست را کشت و پس از درگیری با نیروهای امنیتی تروریستی آمریکا به شهادت رسید، لبنانی‌الاصل است و رژیم اشغالگر خانواده‌اش را در لبنان مدتی پیش به قتل رسانده است، از جمله دو برادرش که شهید شده‌اند. رحمة الله :) 🔻عضویت در کانال 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2595225693Cb759e2481e
ایرانیا تو یه لیگ دیگه‌ن 🔺️من نمی‌تونم درک کنم که چطور ایران چنین کارت قدرتمندی با پیامدهای عظیم برای کل جهان، یعنی بستن تنگه هرمز، رو در اختیار داشت، و با وجود ۴۰ سال تحریم ناعادلانه، منزوی شدن و اهریمن جلوه دادن، قبلاً ازش استفاده نکرد. واقعاً با اخلاق ترین ملت روی زمینن. . دقیقا واسه همین اخلاقمونه که هنوز بمب اتم نساختیم و کلی موارد دیگه
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
جواب "چه خبر؟" فقط ویس و ویدیو مسیجه.