هدایت شده از _مُرهِق_
کمی دورتر از ما ،برای مردم غزه
این شبها، شبهای سختیه...💔
برای اینکه
خدا کمکشون باشه
✨ چندتا آیهی
امن یجیب میخونی...؟
اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا
دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ🙏🍃
#غزه
#فلسطین
#فورمرامی
حافظ از بوسه و معشوق نوشت، حق هم داشت...
قرنِ او هر دو قدم یک [ون ارشاد] نداشت.
هدایت شده از پُستچے . چنل تلگراممون رو دیدین؟ بیو هست
نامه ای از طرف شما:
سلام خوبی؟
خب میدونم خوب نیستی رفیق🙂🌱
میدونم ک من برات ارزشی ندارم اما خب دوست نداشتم ناراحت ببینمت:/
زندگی سخته درست...
حال دل داغونه درست...
اما تو هنوز زندگی در پیش داری رفیق!..
قرار نیست یادت بره ک باید موفق باشی
موفقیت با حال بد درست نیست!..
با یه حال خوب برو پیش ب سوی موفقیت😜
موفقیتی ک میدونم بیشتر از هرکس لایقشی🙃🤍
تو قلبی بزرگ و دلی به لطافت بارون داری🙂
هوای مهربونی و دلتو داشته باش:)
این زندگی و درخشش تو در اینده
به خنده هات
به شادی هات
به لبخند از ته دلت
به تو عه واقعی
به تو حال خوب
نیاز داره!.....
پس یادت نره:)))
اینجا یه نفر منتظر حال عالی تو هست.🦦
اینجا یه نفر دلش میخواد تورو با حال خوب تو پله های موفقیت ببینه!...
منتظرماااا😂🌱
به قولی(:
تغییر نگاه به زندگی باید از ذهن شروع شود؛
یادمان باشد،
سنگ ها نه خرده حسابی با پاهای لنگ دارند – نه قرار و مداری با پاهای سالم!
پس باورهای اشتباه را کنار بگذاریم…
هر سقوطی
پایان کار نیست.
باران را ببین،
سقوط باران
قشنگ ترین ” آغاز ” است.
راستی شاید بفهمی کی هستم شاید نفهمی کیم
خلاصه کاکو بد بودم خوب بودم ببخشید😂🌱
برسه ب دستِ کاکو
@l
•لونـا•|Luna
نامه ای از طرف شما: سلام خوبی؟ خب میدونم خوب نیستی رفیق🙂🌱 میدونم ک من برات ارزشی ندارم اما خب دوست
به به بلاخره یکیم بما نامه داد :))
خیلی ازینکه بم انگیزه دادی امید دادی
خیلی خوشحالم ازینکه بهم اهمیت دادی خیلی مهمه برام لبخند رو لبم اومد 🙃
همینکه واست مهم بودم واسم نامه نوشتی
باعث میشه تو واسم ارزش داشته باشی :))
رفیق ازینکه به یادو به فکر منی خیلی خوشحالم و واست آرزوی بهترینارو دارم (:
دمت گرم رفیق :))❤️🩹🤍
خیلی مخلصیم کاکو:)🌱🤍