میخوابی بت میگن چرا میخوابی
نمیخوابی بت میگن چرا نخوابیدی
من دیگه نمیدونم باید چیکارکنم (:
•لونـا•|Luna
فرق می کند
وقتی
ژاکتِ من
از دست های تو
نتواند جدا شود
و دست هایم
باقی بماند در جیب هایت .
مرا آزردی و گفتم که خواهم رفت از کویَت
بلی رفتم
ولی هرجا که رفتم در به در رفتم...💔
#ابتهاج