دوست داشته شدن لیاقت میخواد...
ولی متاسفانه همه ی کسایی دوست داشته میشن که لیاقت ندارن!
خودتو با بقیه مقایسه نکن
با خود گذشته ات مقایسه کن
تو راه بقیه رو برای رسیدن به موفقیتاشون نمیدونی،
ولی راه خودتو خودت پیدا کردی!
با مقایسه کردن میوفتی تو تله ی حسادت...
ولی راهی که خودت پیدا کردی،اسمت روش حک شده!فقط برای خودته:)
بهتره وقتی بدی های یکیو دیدی،خوبی هاشو فراموش کنی!
چون اونا جلوی زدن توی دهن طرفو میگیرن ؛
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من میخواهم فراموشت...
نمیگویم ساده است...
نمیگویم اشک هایم سرازیر نمیشود...
نمیگویم دلم بارها تنگ نمیشود...
فقط میتوانم این گزافه گویی هارا بکنم که باز نشان از این است که هر چه تلاش کنم نمیتوانم فراموشت کنم..: )