بهتره وقتی بدی های یکیو دیدی،خوبی هاشو فراموش کنی!
چون اونا جلوی زدن توی دهن طرفو میگیرن ؛
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من میخواهم فراموشت...
نمیگویم ساده است...
نمیگویم اشک هایم سرازیر نمیشود...
نمیگویم دلم بارها تنگ نمیشود...
فقط میتوانم این گزافه گویی هارا بکنم که باز نشان از این است که هر چه تلاش کنم نمیتوانم فراموشت کنم..: )
از بحث کردن با آدمایی که در مقابل تو گوشهایشان را میگیرند دوری کن...آنها کم کم عقل تورا میگیرند!