از بحث کردن با آدمایی که در مقابل تو گوشهایشان را میگیرند دوری کن...آنها کم کم عقل تورا میگیرند!
تنهایی گریه کردن خیلی بهتر از گریه کردن پیش کسیه که اشکاتو مرحمی برای زخمای خودش میدونه ؛
تو برای ریختن اشک به صرف انرژی زیادی نیاز داری...آیا اونا ارزش اینقدر صرف کردن رو دارن؟