تنهایی گریه کردن خیلی بهتر از گریه کردن پیش کسیه که اشکاتو مرحمی برای زخمای خودش میدونه ؛
تو برای ریختن اشک به صرف انرژی زیادی نیاز داری...آیا اونا ارزش اینقدر صرف کردن رو دارن؟
بچه هاااااا خیلی رندوم دیلی زدم که قرار نبود دیلی بشه ولی شد
بیاین قدم رنجه بفرمایید قدمتون رو جفت تخم چشمام
https://eitaa.com/joinchat/195364482Ce261e1cbab