و مكر كردند و مکر كرد خدا و خدا است بهترين مکر كنندگان ..
آقای پزشکیان !
در یک جا از شهید سلیمانی دفاع میکنید و به عنوان افتخار ازش دم میزنید ، در یک جا به عنوان موی دماغ از ایشان نام میبرید !
در یک جا از رهبری دم میزنید ، در یک جای دیگر اورا دیکتاتور مینامید !
در یک جا از دولت شهید رئیسی دفاع میکنید و او را افتخار ملت مینامید ، در یک جا او را متوهم می خوانید و هزاران تهمت به ایشان میزنید !
در کدام جبهه بازی میکنید ؟
از کدام طرف دفاع میکنید ؟
نکند بادی به هر جهتین !
کار شما جز نقش منافق بازی کردن نیست .