دوستان حواستون رو جمع کنید !
از طرف ستاد پزشکیان به مردم وعده جایزه با قرعه کشی دادن اگر براشون عکس از تعرفه بفرستن .
شما چه میدانید از اسلام و مسلم ؟
زمان این رسیده است که بگویید چرا برای امام زمان کاری نمیکنید ؟
نکند یادتان رفته حسین را همین توابین یاری نکردند و فقط میگفتند حسین مظلوم است !
نکند انتظار میکشید سر سید اولاد پیغمبر به بالای نی برود تا بگویید ای وای ما نتوانستیم یاری اش کنیم و به او کمک کنیم .
تا کی در جهالت خویش میخواهید غلت بزنید ؟
شما نائب صاحب الزمان را یاری نمیکنید !
چگونه دم از یاری خود شخص حضرت میزنید ؟
غفلت جماعت مسلم ، اسلام را به اینجا کشانده که عده ای به ظاهر نهجالبلاغه دوست ، کلام مولا را بر سر نیزه میگذارند و دم از شیعی بودن میزنند و خنجر به پیکره اسلام میزنند .