شما چه میدانید از اسلام و مسلم ؟
زمان این رسیده است که بگویید چرا برای امام زمان کاری نمیکنید ؟
نکند یادتان رفته حسین را همین توابین یاری نکردند و فقط میگفتند حسین مظلوم است !
نکند انتظار میکشید سر سید اولاد پیغمبر به بالای نی برود تا بگویید ای وای ما نتوانستیم یاری اش کنیم و به او کمک کنیم .
تا کی در جهالت خویش میخواهید غلت بزنید ؟
شما نائب صاحب الزمان را یاری نمیکنید !
چگونه دم از یاری خود شخص حضرت میزنید ؟
غفلت جماعت مسلم ، اسلام را به اینجا کشانده که عده ای به ظاهر نهجالبلاغه دوست ، کلام مولا را بر سر نیزه میگذارند و دم از شیعی بودن میزنند و خنجر به پیکره اسلام میزنند .
با 500 هزار تومن رای خریدن !
ملت شریف ایران که پزشکیان رای دادین .
از 500 هزار تومن کمتر هستین .
رفقا !
ما کفر نعمت کردیم ، کفر نعمت کردیم که رئیسی رو ازمون گرفتن و پزشکیان رو بهمون دادن .
کفر نعمت نکنید که همین نوکری رو هم ازمون بگیرن .