رفقا !
ما کفر نعمت کردیم ، کفر نعمت کردیم که رئیسی رو ازمون گرفتن و پزشکیان رو بهمون دادن .
کفر نعمت نکنید که همین نوکری رو هم ازمون بگیرن .
سفید کرده سیاهی باطن من را
سیاهی ته پاتیل سید الشهدا
بزرگ طایفه ما بدون شائبه هست
غلام آخور در ایل سید الشهدا
فقط گریه شده کارم
همین اول بگم لکنت زبون دارم
ولی بابا خداروشکر
هنوز میبینمت با این چشم تارم ..