- مَتروح .
به نظر ِمن پولدار بودن خیلی هم خوبه ؛ اصلا بچه شیعه و مسلمون باید پولدار باشه ؛ چه عیبی داره پولدار باشی و دست به خیر باشی ؟ ؛ پولدار بودن از راه درست خیلی عالی و لاکچری ِ؛ اینکه از الان بجای هر روز توی کافه بودن و بطالت گذراندن روزت برای آیندت تلاش میکنی خیلی فاخر ِ؛ ولی پولدار بودن جاییش قشنگه که اون پولت ُدر راه خدا خرج کنی 💙 .
- مَتروح .
گاهی اوقات هم باید رها کنی ؛ اون چیزی که داره روح و روانت ُبازی میده ؛ اون چیزی که باعث حال ِبدت میشه ؛ اون چیزی که باعث اشکی شدن چشمات میشه رها کن . بیخیال باش . درست میشه ؛ غم هاتو بزار لب ِدریا و به دست باد بسپار ؛ خدا حواسش هست 💚 : )))) .
- نویسنده ای از نسل هشتاد .