تك تك این لحظات باید ثبت شود !
نویسنده ها بنویسید ؛ دست به قلم شوید و از ایران بنویسید ؛ بنویسید خداي ِخامنه ای بر خداي ِترامپ پیروز است ؛ قدرت ِایران را به رخ کاغذ بکشید ؛ عکاس ها لحظات را ثبت کنید ؛ نگذارید صحنه اي ناگفته بماند ؛ روایتگران و گویندگان روایت کنید ؛ از این روزها ؛ از دختران ِبیگناه مدرسه میناب ؛ از شیطان صفت ها روایت کنید که چگونه دستشان به کودکان بیگناه آلوده شد ؛ از پشتکار و همت مردم ؛ از نفس های ِآخر پست صفت ها و قمارباز ها ؛ از اینکه خدا همیشه طرف ِحق است و اینبار جمهوری اسلامی حق است روایت کنید ؛ نگذارید لحظه ای ناگفته بماند و ثبت نشود . . .
- مَتروح .
همه باهم دسته جمعی بخونیم ؟!
از خواندن
دعای چهاردهم صحیفه
سوره مبارکه فتح
دعای توسل
غافل نشید . . .
آی مردم دمتون گرم که امشب در میدان نبرد کم نزاشتید ؛ دمتون گرم که پشت ِاین انقلاب ایستادهاید و با شکوه تر از هر وقتی در میدان جهاد حاضر شدید ؛ دلهای مان پر از بغض و کینهی ترامپ قمار باز است ؛ دلهای مان از نبود ِسیدعلی خون است ؛ چشمهای مان کاسه خون است ؛ ولی کم نیاورده ایم ؛ ما فرزندان مکتب سید علی خامنه ای هستیم و محکم و استوار ایستاده ایم ؛ درست است که او در میان ما نیست و دیگر نمیتوانیم جانمان را فدای او کنیم اما حرفهای ِاو و مکتب ِاو تا ابد ادامه دارد و ما جانمان را فدای این مکتب خواهیم کرد .